Nemokamas pristatymas nuo 249 EURŲ.
Nemokamas grąžinimas per 60 dienų
Iš karto išsiunčiame, viską turime sandėlyje
Negabaritinių siuntų pristatymas
Pristatymas jūsų adresu
Pakuotė per didelė ar per sunki? Pristatysime ją prie jūsų durų, bet kokiu adresu Lietuvoje.
Pagrindinė informacija
- Užsakymas pristatomas per 5 darbo dienas nuo išsiuntimo, nuo 8:00 iki 18:00 val.
- Kai užsakymas bus priimtas pristatymui, iš kurjerių įmonės gausite el. laišką su nuoroda siuntai stebėti. Siuntos būseną galima patikrinti bet kuriuo metu ČIA.
- Pristatymo dieną kurjeris susisieks su jumis SMS žinute arba el. paštu ir nurodys numatomą pristatymo laiką.
- SMS / el. laiške taip pat bus nuoroda į programą, per kurią galėsite nukreipti siuntą į vieną iš DPD Pikcup pristatymo punktų, kitu adresu arba pakeisti pristatymo datą į kitą dieną.
- Su DPD klientų aptarnavimokomanda galite susisiekti šiuo tel. Nr.+370 700 3500 20 ar šiuo el. paštu: info@siuskpigiau.lt darbo dienomis nuo 8 iki 17 val.
Kada kurjeris pristatys mano užsakymą?
Numatomą pristatymo datą galite matyti informacijoje apie prekę arba pildydami užsakymą savo krepšelyje. Siunta paprastai pristatoma per 5 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo momento.
Pražiopsojote pristatymą?
Jei kurjeris jūsų nepasiekia ir nesutariate su juo dėl vėlesnio pristatymo, siunta bus automatiškai suplanuota pristatyti kitą darbo dieną. Antro nesėkmingo pristatymo bandymo atveju siuntinys siunčiamas mums atgal.
Pagrindinė informacija
- Negabaritinių ar svorį viršijančių siuntų užsakymams, neatitinkantiems standartinio siuntų vežimo sąlygų.
- Nemokamas pristatymas užsakymams nuo 249€ netaikomas didelių gabaritų siuntoms, kurioms reikalingas padėklų transportavimas.
- Pranešimas telefonu prieš išsiuntimą ir pranešimas 30 min. prieš pristatymą.
- Vairuotojas iškrauna padėklą šalia įėjimo durų arba privažiavimo kelio. Deja, užnešimas nėra paslaugos dalis.
- Užsakymą reikia apmokėti iš anksto, grynais pristatymo metu mokėjimas negalimas...
- Susisiekti su „Gebrüder Weiss“ klientų aptarnavimo skyriumi galima naudojant šią formą.
Kada kurjeris pristatys mano užsakymą?
Numatomą pristatymo datą galite matyti informacijoje apie prekę arba pildydami užsakymą savo krepšelyje. Siunta paprastai pristatoma per 7 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo momento.
Asmeninis atsiėmimas – pristatymo punktai
Nenorite ar negalite laukti, kol atvyks kurjeris? Pasirinkite vieną iš beveik 300 pristatymo punktų
Atsiėmimas asmeniškai - Packeta - Lietuvos paštas/Omniva pristatymo punktai
Žiūrėti daugiau Žiūrėti mažiauPagrindinė informacija
- Į atsiėmimo punktą galima siųsti siuntą, sveriančią iki 10 kg. Paėmimo dėžių dydis priklauso nuo turimos talpos.
- Parduotuvėse pakuotė bus laikoma iki 7 dienų (galima pratęsti iki 30 dienų, susisiekus su klientų aptarnavimo centru), iki 3 dienų atsiėmimo dėžėse. Neatsiėmus siuntos per šį laiką, užsakymas bus grąžintas į mūsų sandėlį.
- Konkrečią pristatymo vietą galite pasirinkti pirkinių krepšelyje „Pristatymas ir apmokėjimas“ veiksme. Čia taip pat rasite informaciją, ar galima atsiskaityti debeto/kredito kortele pasirinktame atsiėmimo punkte.
- Apie siuntos būseną būsite nuolat informuojami el. paštu (su pirmuoju el. paštu gausite sekimo numerį, pagal kurį bet kada galėsite pasitikrinti siuntos būseną ČIA.
- Kai tik siuntą bus galima atsiimti, gausite atsiėmimo kodą el. paštu ir SMS žinute.
- Galite iš karto atidaryti pakuotę pristatymo vietoje ir net iš karto grąžinti, jei produktai dėl kokių nors priežasčių jums netinka.
- Su Packeta su klientų aptarnavimo tarnyba galite susisiekti šiuo adresu info@packeta.com.
Kada kurjeris pristatys mano užsakymą?
Numatomą pristatymo datą galite matyti informacijoje apie prekę arba pildydami užsakymą savo krepšelyje. Siunta paprastai pristatoma per 4 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo momento.
Daugiau informacijos
Ar galiu stebėti savo užsakymo būseną?
Taip. Užsakymo būseną visada galite stebėti kurjerio svetainėje. Siuntos numerį gausite kartu su nuoroda, kur bus galima sekti siuntą, kai tik perduosime jūsų siuntą pristatymui.
Ką daryti, jei siunta sugadinta?
Priimdami prekes iš kurjerio, atidžiai patikrinkite pristatytas prekes.
Nepriimkite siuntos, kuri atrodo pažeista.
Jei pakuotė buvo nepažeista, bet prekė pažeista, turite kuo greičiau informuoti mūsų klientų aptarnavimo komandą, jie jums padės.
info@kulina.lt
darbo dienomis 8:00-16:00 val.
Ar norite grąžinti prekes ar pateikti skundą?
Esame aukščiausios kokybės elektroninė parduotuvė ir aukščiausios kokybės paslauga mums yra prioritetas. Ir tai taip pat taikoma grąžinimo procedūrai.
Kulina parduotuvėje turite galimybę grąžinti prekes per 60 dienų nuo įsigijimo, o ne įprastą 14 dienų laikotarpį.
Prekėms, kurias norite grąžinti, nemokamai atsiųsime DPD kurjerį arba užsakymą galėsite grąžinti nemokamai bet kuriame DPD atsiėmimo punkte.
Mūsų partneriai, kurie rūpinasi Jūsų patogumu grąžinimo ar skundų metu:
Visą informaciją apie nemokamą grąžinimą rasite ČIA.